2013-12-28

Ateina geri metai.

Mano Kalėdų senis buvo labai dosnus šiemet, visi taip sako, sako, oho, koks tavo senis dosnus buvo. Gavau milijoną visokių puikių daiktų, ir net iš Amerikos, žinokit, gavau. Ir šiaip išgelbėjo mane nuo bankroto gruodžio mėnesį. Ačiū dievui, nes sausis nusimato su krūva kitų progų, išlaidų, ir, vis dėlto - gera nuotaika ir neturėjimu laiko bet kokiai pošventinei depresijai. Dar tikiuosi kaip gera mergaitė grįžti sportuoti, nes vargšas gruodžio mėnesio sporto klubo abonementas buvo pirktas dėl akių ir keleto pasivartymų soliariume. Bet, gi šventės. Tik jau nesakykit, kad jūs tvarkingai Kūčių rytą sportavot.
Aš nieko nespėju, laikrodis klastingai artėja prie valandos, kada turėsiu šokti, bėgti lėkti ruoštis, paskubom rengtis suknelę (ačiū dievui tas +1 kg nuo kalėdų - jau praetis, super puikiai ir greitai čia aš ), o vis dar vartausi su šuniu ir kavos puodeliu lovoj.
Pagalvojau, kad kaip tik laikas mano įrašui apie naujus metus, planus, pažadus, ir kaip aš jų neturiu. Rimtai, nenoriu nieko sau užsikrauti ant pečių, nes o kam? Bus, kaip dievas duos, kaip žmonės sako, kitaip tariant, kaip pasiklosi, taip ir išsimiegosi, bet aš jau ne kartą mačiau, kaip didžiausių planuotojų planai žlugo, o didžiausiems lūzeriams ėmė ir nuskilo, tai gal apsieisim. 


Aš labai stengsiuosi būti nuoširdžiu ir padoriu žmogumi, švaria sąžine ir atsakingu požiūriu. Šitą aš pažadu, ir ne jums, o sau. Dar stengsiuosi mylėti ir būti mylima. Nes visi mes pagaminti iš meilės, ir nemylimi = nelaimingi. Pasistenkim, kad būtų už ką, ir ką mylėti, visi kartu. Ir šiaip, jaučiu, jog bus geri metai.

Laimingų Naujųjų!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą