2016-03-19

Nuvarytus arklius nušauna, bet mes dar pažiūrėsim.

Noriu miego.
Noriu vonios.
Noriu maisto.
Noriu pasiekti savo.
Tokie išgryninti norai, kad kartais net gražu, kokie primityvūs, pastebėjai? Noriu miego, ir man nesvarbu, pagalvės užvalkalas gali skirtis nuo antklodės. Noriu valgyti, ir man nesvarbu ką, tik kad užtektų kuro ateinančioms 4 - 5 val. Noriu atsijungti - pamiršti, juoktis, trumpam viską atidėti į šoną, kitaip perdegsiu. Noriu pasiekti savo, bet viskas turi savo kainą. Aš išklausau kritiką ir kitokią nuomonę, aš suprantu, ir aš tikiu, ir aš gerbiu kitus prioritetus, aš jus girdžiu, bet aš einu kitu keliu, aš žinau, kad taip dabar reikia,  aš labiausiai vertinu tuos, kurie tiesiog pabūna, nes žino, kad žmogui visvien visada reikia žmogaus šalia.
O tu turi per daug laiko kelti klausimams, glaistyti situacijoms, montuoti siužetams ir statyti spektakliams, kiekvienas tavo judesys - įtampa ir nerimas, tu mane ne linksmini, o vargini. Ne, aš ne egzistencinių dilemų slegiama laikau galvą padėjusi ant stalo, o dėl to, kad pavargau ir noriu miego. Nustok mane judinti, aš, net jei dar labiau viską apsunkinsi, eisiu į tą pusę, tai geriau vienas kitam padėkim ir palaikykim, ir pasibučiuokim.
Kodėl žmonės taip jautriai reaguoja į širdies skausmą? Eilinis banalus maudimas, toks truputį ne visai menstruacinis, bet ir ne tas gręžiantis migreninis galvos skausmas. Pastebėjau, kad jei suskausta širdį, ranka tiesiasi iš rankinės išsitraukti Ibumetin tabletę. Neturiu energijos nagrinėti, kuriam širdies kampely ten suskaudo. Aš tokia laiminga dėl to, didžiulis ginklas yra sugebėti išjungti savo jausmus - bereikalingą ūžesį ausyse.
Ir dar apie žmogiškus santykius - nebežinau, kas tai yra išdavystė, nes tai yra tik išsigalvotas dalykas - jei susikuri sau kažkokį standartą,pagal kurį laikai, kad kitas tave išdavė, vadinasi išsigalvojai ir pačią išdavystę, geriau rūpinkis standartu, pagal kurį TU  esi patikimas ir lojalus žmogus.
Jautiesi išduotas? Išgerk Ibumetino.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą