2016-05-28

Ieva,grįžk į lovą.

Jau kelintą rytą keliuosi 5-ą, kad spėčiau pasidaryti nors dalį darbų, nes šiom dienom vakarais nespėju - truputį švenčiau. Lipu per kalną drabužių ant grindų ir lekiu į dušą. Galvoju, kad o jei auginčiau vaikus, tai ko jie iš tokios mamos išmoktų? Dieve sergėk. Nors...gal užsispyrimo, drąsos ir sugebėjimo gyventi nuvažiuotu stogu?
Spardo gyvenimas į užpakalį ir man. Būna, pabundu su pagalve ant galvos, o ne po galva, nes slepiuosi nuo visų nerimų ir stresų. Bet žinote ką, net pagalvoti negaliu, kad pavydėčiau kam nors, kam viskas lengvai sekasi. Lengvai sekasi? Butaforinis, neegzistuojantis dalykas, iliuzija - apgaulė. Tas, kam viskas sekasi be pastangų, paprasčiausiai neišnaudoja savo potencialo, neturi ambicijų, kitaip tariant, negyvena.
Kaip čia gražiai pasakiau, bet gana lozungais mėtytis, aš čia iš tiesų ne tam ant stalo prasistumdžiusi popierinius degalinės kavos puodelius ir vienkartinius bokalus (?) prisėdau. Taigi ir vėl gimtadienis. Reikia poros žodžių ta tema.
Šiaip jau šis mano gyvenimo laikotarpis toks išprotėjęs, ir aš taip neturiu laiko, kad esu labai dėkinga savo draugams ir artimiesiems, kurie ištraukė mane iš to viesulo trumpam tinkamai atšvęsti šitą progą, kurie susirado mane, o ne buvo ieškomi ar prikviesti.
Žinau, kad dabartinis mano gyvenimo būdas, sakykime,  ne kiekvieno skoniui, bet šitas laikas man labai svarbus ir įsimintinas dėl daugelio priežasčių. Ypač šiuo metu stengiuosi ir norėčiau, kad aplink būtų vien 100 procentų mane palaikanti komanda - iššūkių, kritikos sau , įvairių išbandymų ir taip turiu iki kaklo. Man nėra nieko labiau guodžiančio ir įkvepiančio, kaip aplinkinių supratimas, palaikymas ir įvertinimas.
Viso to dosniai gavau šio savo gimtadienio proga.
Tik va tuos, kurie man linkėjo - tikiu, kad labai nuoširdžiai - įvairių ten patriarchalinių dalykų, turiu nuvilti - ir tikriausiai mažai ką nustebinsiu -  kad kai pučiau žvakutes ir galvojau norus, nei vienas iš jų nebuvo apie žiedą ar kūdikius. 

Regis viskas, šiandien paskutinė minėjimo diena - keliauju valgyti torto ir šaltibarščių.

Myliu, bučiuoju, ir važiuojam su tais 29-iais į priekį.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą