2017-03-19

Apie norėjimą. Ir dėl ko kartais drožiami pieštukai.

Taip jau yra, kad su norais reikia atsargiai. Tačiau kitais kartais, kai taip nori, kad visa kita nebesvarbu ir vienodai, tai norėkite. Norėkite iki nervinio priepuolio, iki apsivėmimo norėkite, ir gausite. Aš nežinau, ko jūs norėsite, ir apskritai, ar jum tas į gera bus, bet jei taip stipriai norėsite - būtinai gausite.
Ne kiekvienas suvokia, kokia jėga yra paprastas noras.Tikriausiai nuo vaikystės girdėjot visokių tautosakų, kad norėti negana, arba kad gerais norais pragaras grįstas. O aš sakau, kad tik iš noro gimsta viskas pasaulyje, iš noro gimsta savybės, vertos pagarbos, iš noro mano įsitikinimu gimsta tobulėjimas, atkaklumas ir užsispyrimas.
Jeigu apie mane, tai nesakau kad viskas lengva arba pakeliama, arba kad viskas bus gerai. Bet būtent šiandien noriu parašyti šį įrašą, kad pasakyčiau, jog yra tų ašarų pastaraisiais mėnesiais, tačiau jos keičiasi ir maišosi kasdien - būna - ryte iš įtampos ir gailesčio, vakare - iš laimės.
Neseniai kalbėjau su žmogumi iš praeities, kuris sakė, mes tavęs lauktume su raudonu kilimu jei pareitum. O aš sakau, labai jus myliu, juokimės ir dalinkimės viskuo ką turėjom kažkada, bet tą pasaulį aš jau išnorėjau. Šiandien mano tikslai ir norai dabarty ir priekyje.
Branginu ir vertinu tuos, kurie šalia dabarty. Ar žinote kiek vertas vienas žmogaus noras pabūti su jumis10 minučių palyginus su 100-tu žinučių facebook'e kaip tau sekasi? Ar jums patiems kartais norisi kam nors paskirti savo laiko, nes jų akys pasirodė liūdnos?..sėsti į taxi ir lėkti į miestą, arba googlinti po kiek šampas bare, nes šiandien mokėsim pačios - reikia pasikalbėt normaliai? Juk būna, kartais pakeli akis į tą, kuris atėjo tavęs paguosti, ir nustembi, kas atėjo. Ir visada džiaukitės už tą, kuris atėjo, nes norėjo, o ne dėl to, kad reikėjo.
Ir tavo buvimas šalia, kurio dabar jau nebežinau, kuriam iš mūsų labiau reikia, sakykime, savotiška simbiozė. Tau kaip vaikui duoti į rankas kažką - maišyti kavą, pjaustyti duoną, drožti pieštuką, sukurti prasmę, paskirtį, pateisinimą dėl ko jau sėdim valandą, dvi valandas, visur vėluojam, o sėdim. Tu sakai, kad mes mokam kalbėtis, ir aš nujaučiu, kad taip yra todėl, kad šalia sėdi žmonės, kurie pasikalbėti labai labai nuoširdžiai nori.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą